Translate

neljapäev, 12. november 2015

Kõigest ja mittemillestki.

Juhhei! Sain eelmisel reedel väikeste viperustega koju tagasi! Pole midagi paremat kui oma kodu. Põrand on uuenenud ja uputus on minevik :)


Päss tundub ka täiega rahul olevat... Laupäeval toimus Otepääl Come Back'is pidu ehk kes teavad, siis Aeg Maha on iga-aastaselt toimuv stiilipidu. See aasta oli teemaks vestern.
Kaabu, Kirli ja normaalsed sammud.
VAADAKE samme... Tsiisas noh.. Kella 1-poole 6 vahel on kõvasti tantsitud. Ma ei hakka parem rääkima kui KÕRGED kontsad mul jalas olid ja mida tegid jalad koju jõudes. Kuna kell 6 viisin koera ka kohe jalutama, siis tossudes oli päris okei olla. Selline tunne nagu keegi oleks WalkMaxid mulle jalga pannud ja ma oleks üle taldade veerenud.. Pool 7 sain lõpuks magama!

Pässiga filmiõhtul (nagu näha ta ei vaata)
Vahepeal leidisn poest ka väga huvitavad batoonid. Läksid üldse muid otsima, kuid sattusin hoopis millegi muu otsa!
Yumm!!
Tegemist on päris maitsvate batoonidega ja soovitan soojalt! Kui keegi leiab poest muid maitseid ka, siis andke märku. Kohalik pood pakub hetkel kolme varianti. 
Üldiselt on hetkel jube õunaisu millegipärast, aga vahele olen tublilt söönud ka suure isuga borši ja head salatit, kus sees on kurk, paprika, gluteenivabad makaronid, sinep, muna, mais, lehtsalat, oliivid ja õun.



Koolirindel läheb nii, et ma ootan natuke seda talvist suuremat vabat auku, sest hetkel on kuidagi jubedalt need nädalat üksteise otsa pandud ja kodutööde maht tundub üsna keeruline. Asi isegi polegi mahus, vaid mingid arvutustööd ajavad juhtme nii kokku, et ma ei tea kuidas ma nad ära teen. Õnneks kaasa on tugeva taibuga ja üritab mulle neid asju selgeks teha läbi Skype, sest neid asju on päris tõsiselt vaja tulevikus.

Sai kopaga mängida ja kaevata nii nagu süda lustis :)
Sisimas olen ma juba selline, et katsun mitte kergete asjade peale ärrituda. Tundub, et nagu aega oleks liiga vähe ja asju liiga palju mida teha. Töö on põhikohal, seejärel vaja ju liigutada ka ennast, muidu kukuvad jäsemed ära küljest ja siis tuleb kool.


Ma ei hakka siin üldse mõtlema ka kuidas teised seda teevad, sest mina pole teised ja kõik pole ühesuguse pingetaluvusega. Mul on kogu selle virr-varri keskel isegi segamini, mis nädalapäevad on, rääkimata sellest, et üldse midagi meeles püsiks...

Kogu selle suure puntra kõrval alustasin ma borrelioosi välja ajamisega ja ütleme nii, et lähedasemad teavad, mida ma võtan ja teised mitte. Kui ma siin toiduga sain kõik kontrolli alla, siis selle asja võtmine tekitas mingi aja pärast sellise karusselli organismis, et lihtsalt KÕIK need valud tulid tagasi korraga ja siis nii ma ägisesin siin.. Liikusin ikka ringi ja selles mõttes kõik ok, aga need liiges-lihas- ja kõõlusvalud ajavad suht eneka äärele. Mul on hea meel, et mu ümber on vahel inimesed, kes viivad mu argipäevast natuke välja ja ma ei pea käima üksi trennis või mõtlema kui ropprõve see kõik on. Võilillejuured läksid uuesti käiku ja lähiajal saabub purk ka mu sipelgapuukoort, mida tuleb enne magamaminekut suurema doosina võtta, et takistada öösiti bakterite levikut. Mõni arst, kes siin loeb, ei peagi sellest aru saama.. Keegi ei pea aru saama miks ma seda teen, vaid ütlen, et kui pole enne olnud seda, siis keegi ei tea kui meeleheitele see tapjaloom sind ajab. Kui Eestis on borrelioosi ja tema kaasuvate haiguste testimine lapsekingades, siis Saksamaa ja muu maailm on ajast juba vaikselt ees. Soovitan soojalt arstidel oma silmringi laiendada ja natukenegi kaugemale mõelda kui see, et "neid valusid ei põhjust borrelioos". Ära ütle seda enne kui sul endal pole olnud.

Kellel huvi võib lugeda üldse silmaringi laiendamiseks selle kohta http://www.lymephotos.com/ ja küsimustele on vastatud SIIN. Mina ei tegele c-vitamiini ja soolade võtmisega kui keegi seda arvab, vaid tarvitan midagi muud, aga märkimisväärne on see ikka.
Veel saab lisa lugeda SIIT
Lisaks, kes kahtleb borrelioosi nähtudes, siis hea näide on SEE neiu, kellel diagnoositi kuus aastat alles hiljem borrelioos, koos kaasuvate harudega (mida meil ei testita). Ma ei tea miks ainult. Minu teada on võimalik vist üldse testida meil äkki seitset varianti neid, kuigi Borrelioosil on neid kokku (kui ma ei eksi) 12 ja üldse kokku haigusi üle 30. See number ütleb kõik... Ja pole kellegi asi öelda, kuidas peaksime seda ravima või kontrolli all hoidma. Fakt on see, et antibiootikumid teda täiesti välja ei saa ja bakter elab rõõmsalt meis edasi, kuigi me seda ei pruugi tunda. Tõestatud.
Ühesõnaga see tarvitatav asi tõmbas mul need mürgid jälle käima suuremas koguses ja katsun neid siin ohjeldada. Nagu ütlesin, siis "ravi" kestab ca aasta. Võimalik, et ka vähem kui suurtes kogustes tarbimine enam nähte ei tekita (ehk need borre nähud kaovad).

Söön endiselt tublilt enda arust ja olen rõõmsalt gluteeni, piima- ja suhkruvaba. Ei ole alla andnud ja õnneks pole ka isu mingit kooki süüa. Ise ka imestan kui aus olla... Praegu piisab datlitest ja banaanidest :)

Täna sain isegi alustatud immi tegemisega, sest talv varsti tuleb :)


Lõppu panen siia täitsa kuulutuse kohe. Kui keegi tahab endale kevadeks-suveks soetada kiiruiske, siis ma müün enda omasid. Kaasa saab treening- ja võistlusrattad. Jalg on mul 40, mul on pandud sisse ka lisatallad, sest ma ise tundsin, et vajan kõrgendust, aga neid ei pea olema. Lisaks on uiske võimalik veel 2x kuumutada oma jala järgi. Üks kord olen ma seda juba teinud. Kui kellegil on soovi küsida midagi nende kohta või jalga proovida, siis võtke julgelt ühendust :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar