Translate

kolmapäev, 18. november 2015

Virtuaaljooks ja discgolfi pildid.

Panin end eelmisel nädala nii ekspromt kirja Virtuaaljooksule, millel olen ka enne osalenud. Seekord oli kavas 5 km, kuna ma pole üldse palju jooksnud ja lõike teinud, siis ei hakanud pikemat kannatust ette võtma. Kui aus olla, siis võtan rinnanumbri lahti esimest korda...praegu.

Kuna pühapäeval oli juba kell 10 minek disci mängima, siis otsustasin, et teen oma soojenduse juba 7:50 ja 8:20 hakkan kihutama :) Ütleme nii, et nii varajase hommikutunni kohta olin väga kiire ja endalegi üllatuseks läbisin 5 km punkti 21:36 peal. Virtuaaljooksul on aga nii, et ikkagi tuleb üle joosta see 100-200 meetriga vigade vältimiseks ja kell läks kinni 22:03 peal. Üks noormees suutis sama aja joosta :)
 Kokkuvõttes ma tahaks öelda, et jäin väga rahule, sest hooajaväliselt üks parimaid aegu siin Otepää küngaste vahel joosta on täitsa kummaline. Ma ei teagi kas peaksin järgmise 5 km panema staadionil või? Kui keegi on Tartust ja tahaks minna staadionile või halli jooksma, siis andke teada! Üksi on üsna nukker nii :)

Vahet pole siis kas jookseme samas ajas või erinevalt. Selline lisamotivatsioon kui keegi peale Sinu veel pingutab :)

Esimene kilomeeter oli kõige kiirem, lausa 4:05. Minu üllatuseks oli see nii kerge, et oleksin võinud samas tempos jätkata, aga minu kahjuks ilmusid ette "mäed", kust roomasin üles 5 min/km tempos ja seejärel üritasin sirgel kõike tagasi joosta. Olin arvestanud, et kui jooksen kõik 4:30ga, siis pean ka väga rahule jääma, aga tõesti üllatavalt kerge oli...
Sellega muidugi päev ei lõppenud. Tormasin kohe edasi disci taguma ja seejärel jõusaali. Viimasel ajal energiat mitme naise jagu ja seega tuleb see kuhugi suunata.


Varsti saab täis uskumatud VIIIIISSSS kuud ilma suhkruta. Gluteen ja piimatooted on nagunii väljas, aga tõesti see suhkur on praegu kõige rohkem mind üllatama pannud, et pole nagu otseselt isu ka. Ju siis on toit menüüs ka selline, et veresuhkur on ülistabiilne ja piisab puuviljadest ja datlidest. Igapäevased on endiselt toormahlad. Kuna ma väga keedetud juur- ja aedviljade fänn pole, siis...
Viimased treeningud on enamasti sellised, et tund-poolteist kardiot ja seejärel samapalju jõudu otsa. Kompleksiga läheb küll veidi kauem, aga enamasti teen ükspäev ülakeha ja seejärel jalgu. Olen avastanud enda jaoks jälle immi ja spinningu, nii et jooksujalanõud saavad vahepeal puhata :) Nädalavahetusel on siiski kavas teha üks pikem jooks vms. Ei ole veel otsustanud, kas tugev imm Käärikul või pikk jooks-kõnd matka. Tuleb lihtsalt jälgida enesetunnet ja lihaste seisu. Kui jaksu on, siis miks mitte. Ilmselt hetkel on selline hea periood ka, kus pole otseselt kohustusi kava jälgida ja saab rahumeeli jõusaalis käia.

Kuna kaamera mälukaart oli pikalt katki ja uue soetasin alles nüüd, siis oli isu minna õue ja midagi liikumise pealt kätte saada. Aitäh poistele, kes aitasid pilte kätte saada :)














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar