Translate

teisipäev, 10. veebruar 2015

Te arvate, et Eestis on asjad aeglased...

Ausalt, kui ma Eestisse vahepeal tagasi tulen, siis olen ma maailma õnnelikum, sest lihtsalt kõik tundub väga toimivat seal. Ei ma ei räägi mingitest töökohtadest ja asjadest, vaid lihtsalt asjadest mis Eestis tunduvad nii tavalised. Näiteks INTERNET.

Me vist ei mõtlegi üldse sealpool, et kuidas ma saan nüüd inernetti eks. See lihstalt juhtub võluväel, sest meil on kuradi head tehnikud, kes läbi igasuguse võsa leiavad ka tee püsiühenduse panemiseks.

Teate, siin pannakse meile püsiühendust juba viimased 4 kuud varsti. Internet on enamasti selline, et mahupõhine ja hetkel on selleks mahuks 8 GB (kuulen juba seda haledat ohkamist...) Unustage ära videod ja filmide tõmbamised, sest siis on juba teisel päeval nett omadega nii umbes kui Kohtla-Järve prügila.

Niisiis tegi kohalik internetiteenuse pakkuja (sarnane Elioniga põhimõttelt) pakkumise, et sama raha eest, PÜSIÜHENDUS ikkagi!




Kõigepealt saadetakse sulle seadmed, et tutvu nendega ja vaata mis karbis on eks...siis pead ootama tehnikut, kes tuleks ja kõik vajaliku ära ühendaks. Esimeses korrad polnud mind siin kodus, aga korteris nad käisid ja põhimõttelist nagu ei teinud midagi. Probleem on selles, et elamine on kolmandal korrusel ja kaabel on vaja vedada alla null korrusele... Lõpuks kui tagasi Norra jõudsime peale uut aastat, siis sai uuesti ühendust võetud, et vabandage, aga millal me võiks selle ühenduse ikkagi saada (seadmed saadeti oktoobri lõpus).
Ja kiri, mis vastu tuli: "Tere! Olete ühendatud alates 18. novembrist."


Lõpuks tuli välja, et ikkagi see interentiteenuse pakkuja tellib sisse tehniku ja neil endal polegi nagu sellist tüüpi eriti olemas. Lisaks pole neil aimugi, mis seisus see asi on, sest tehnik justkui tegutseb omaette siin... Lõpuks saadeti uus kaablikutt. Ja mida mul selle kohta öelda on???? Tuleb vaatab ringi ja kui ühest august seda juhet sisse ei saa, siis ütleb, et mul on kahju, aga Teile ei saa püsiühendust panna.. Et ilmselt siin läheb nii suureks tööks, et kui ette on nähtud 10 tundi kliendi peale, siis sellest 6 on tema juba ära kulutanud.



Asja point on praegu see, et mees tuli koju ja ühendas kaabli ise ära vähem kui tunniga. Ootame järgmist onu, kes nüüd selle kaabli omakorda ära ühendab sinna kuhu vaja... Ilmselt kui ma ära suren 100 aastaselt, siis jõuab mulle kirstu see ühendus, sest asjad liiguvad siin superkiiresti.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar