Translate

esmaspäev, 17. august 2015

Kui Universum testib närve!

Tuleb lühike ja vihane postitus, sest kellele ma ikka siin selle välja elan kui endale kirjutades ja võibolla on mõnel lugejal sama keiss.

Juba mitu kuud on VanaJumal mind testinud sellega, et kui kiiresti mu käed roolis käivad..ja mitte ainult käed, vaid ka mõistus, sest kui mingid blondid ette sulle sõidavad, siis ei jää muud üle, kui
a) blokki panna ja rämedalt signaali lasta
b) sisse sõita mitte meelega
c) täiega sisse kühveldada nii õppetunniks
d) keerata vastassuunda ja surma saada (mind on siiani hoitud)

Ütleme nii, et sisse ma veel pole pannud, küll on aga jäänud puudu MILLIMEETRID. Inimesed kas te ei saa aru, mida tähendab märk ANNA TEED!???? Kord sõidan mina Mäo ristis ja onu ootab, et millal saaks mulle ette keerata, muidugi ta keeras ette siis kui ma tulin. Täiega jalg pidurile, signaali ja koer lendas kuudis ringi. Ei olnud fun. Kord maanteel (jaaaa hoidsin pikivahet), aga mingi vend lihtsalt otsustas, et kuna nägi teeääres seisvat autot ja tahaks küsida, et milles probleem, siis otsustas maru järsku, et keerab enne mulle ette ja siis alles paneb suuna.. Jälle vastassuund, sest käed liikusid esimesena kui ajud. Ainult pidurdamisest poleks kasu olnud.

Kord nägi üks vahtralehega blond mind juba enamvähem kilomeetri kauguselt, aga keeras ette viimasel sekundil. Kulla inimene, sul on ees ANNA TEED märk, miks sa pead mulle ette keerama kui sa tead, et sa ei jõua. Mina ei pea peateel ootama sinu järgi. Ma ausalt ei tea, kuidas inimesed omale load saavad. Veel hullem on see kui neil on load, aga pole üldse sõitnud ja siis ajavadki gaasi ja piduri sassi või ei oska vapsee sõita nagu mul kord libedarajal õnnestus näha. Neiu polnud autot juhtinud üle 10 aasta ja mul tulevad külmavärinad peale teades, et sellised juhid on liikluses.

Täna üks onu (oma vanade silmadega) otsustas, et tema tahab kohe põhimõtteliselt keset peateed sõita, et ikka veenduda, et autot ei tule... Kas ma pean veel midagi lisama? Me kõik teeme liikluses vigu. Mina ka pole patuvaba, aga anna teed märk on elulise tähtusega, eriti kui tegu on maanteega. Mina tahan elusalt koju jõuda oma pere juurde, aga kui sellistel on elust kama, siis on lihtsalt kahju :( Surma ei saa liikluses see jobu, vaid ikka see, kes märke tunneb kahjuks.

Ma hakkan vaikselt aru saama "Võimalik vaid Venemaal" saatest, kus kurikatega välja tullakse ja klaasid segi pekstakse. Mul on tunne, et ma olen varsti samasugune. Ükskord foori taga tuli üks naine ise autost välja (rahvus pole oluline), aga hakkas seletama, et miks ma lasin talle signaali? Asja point oli see, et kes teab Anne ringi Tartus, siis seal ka on ikka ringil olijal peatee, aga vot tema tore inimene, otsustas TIPPTUNNIL, et inimesed bussis tahavad koju saada ja siis seisis keset ringi ja tahtis, et bussijuht läheks ringile. Bussijuht eiras tädi ja näitas käega, et mine sul on peatee..aga ei..naine nagu raudkang keset ringi. Ummik seljataga, kõik lasevad signaali (ma ei saanud ka mitte lasta, sest olin seljataga). Lõpuks saime sealt minema, aga foori taga tuli ta autost välja ja sõimas mul näo täis, et kas ma ei saa aru, et inimesed bussis tahavad koju saada!?? Kust tulevad sellised inimesed?

Eile disci mängides oli eriti fun see, et mingi tädi oma klähviva koeraga ka mängis kettaid. Kõik ilus kena, kui see koer poleks lahti ja ei ajaks kettaid taga...samal ajal klähvib kõrvulukustavalt. Ma olen terve kuradi suvi seda kannatanud. Aga eile...EILE!!!! Ma läksin nii kettasse, sest see sama koer lihtsalt pani oma pirukaid keset platsi maha ja mida tegi naine??? Trimmerdas kätega muru peale, et ikka keegi ei näeks... Vot mul viskas nii üle, selles mõttes et HALLOOO
a) ise astume sisse
b) tädi astub ka järgmisel ringil sisse (karma)
c) ketas lendab sisse
d) eriti rõõmus oleksin kui selle tädi ketas lendaks sisse (karma)

Olin oma vihase olekuga ülimalt viisakas ja osutasin tähelepanu, et järgmisel korral palun võtame kilekotikesed kaasa eksole... Ikkagi avalik ruum või nii. Ja siis tädil läks vererõhk mingi 250 peale vist, sest hakkas nähvama, et KUHU MA OMETI SELLE KOTI SINU ARVATES PEAKSIN PANEMA? Osutasin sellele, et saab osta ka biolagunevaid kotte, mida ise väga palju kasutan, korjad häda üles ja suunad koti metsapoole, küll loodus ise ülejäänud ära teeb. Aga mis kõige naljakam? Samal ajal kui kaagutas, et kuhu ta selle koti panema peaks, siis seljataga oli tal prügikast. Intelligentsed inimesed.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar