Translate

reede, 7. august 2015

Juuli kokkuvõte!

Ma tean ma tean! August on juba nädal aega kestnud, kuid nüüd alles jõuan arvuti taha asju ajama, sest vahepeal on puhkus oma töö teinud ja puhkuse asemel olen ainult ringi reisinud mööda Eestit...Tegelikult korra sain isegi SPAsse puhkama :)

Juulikuu siis siin:
Kõndisin 95,6 km
Jooksin 179,8 km
Piltest tegin üle 4 tunni
Rattaga sõitisn ainult 105,1 km... (no comments)
AGA disci mängisin lausa 82,3 km. Otepää rajal võrdub see umbes 27 ringiga... Tegelikult jõudsime siin ka mujale mängima, aga enamus kettaid saime koduhoovis ära loobitud.

Esmaspäeval SPAsse minnes tabas mind väga meeldiv üllatus! Olin paar nädalat tagasi oma lemmik ketta ära kaotanud ja sellepärast eluõnnetu, sest seda polnud kuskilt enam osta ka... Helistas mulle üks noormees, et leidis mu ketta! Varsti saan oma lemmiku tagasi! :)

Vahepeal olen siin kuu aega jooksnud iga nädal korra mäkkejookse. tsükkel kestab neli nädalat ja tehakse jookse nii et:
1. nädal - 10x150m/150m
2. nädal - 8x200m/200m
3. nädal - 6x300m/300m
4. nädal - 5x400m/400m

Olen hetkel nii kaugel, et homme on neljas nädal ja ees ootab 400 meetrit tõusu viis korda. Eelmisel nädalal see 6x300 oli suhteliselt hevi... Kes Otepääl on käinud ja Marguse mäge teab, siis tervitused, et võtsin seda seal... Tegelikult aga kogu trenni keskmine jäi ikkagi väga madal ehk 135, mis on suht aeroobse alumises otsas.

Tegelikult on vahepeal igasuguseid huvitavaid asju juhtunud ning terve tänane päev on ka suur Murphy olnud.. Nagu ikka, siis kõik asjad juhtuvad kindlasti korraga ja täna on üks jube päev olnud! Nii, et teen täna lühidalt, sest jumal teab veel mis võib siin juhtuda. Nädalavahetusel tuleb üks tore pildipostitus ka, sest sain ühte ema koos pojaga käia pildistamas :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar