Translate

neljapäev, 30. juuli 2015

Varjatud nisujahu ja MMS.

Olen nüüd piisavalt kaua seda suht ranget režiimi taga ajanud, et teen väikese vahekokkuvõtte. Ütleme nii, et väikest veini võin ma siiski endale lubada vahel ja see mind ei tapa, ehk isegi ergutab midagi. Aga no kindlasti, et ei oleks magus vein ja nii edasi. Aga mis mind poes enim hämmastab?

Iga kord ei ole letist meil siin väikses linnas liha võtta ja satun ka juba pakendatud liha otsa. Kas Te olete tähele pannud kui rõvedalt palju on lihasse lisatud nisujahu ja osadesse isegi pärmi. Kusjuures ma olin suht kaua nii sinisilmne, et mu loogika ei võtnud alguses seda, et liha on liha ja no mis seal ikka, keskendusin sellele Mendelejevi tabelile rohkem, mis toitu pandud on. Olen isegi vahepeal siin mingeid seakamaraid näksinud, et päris ogaraks ei läheks eksole ja palusin ühel õhtul kaasal mulle poest mulle kartulikrõpsu tuua (jaja...tean tean halb!!!). Ühesõnaga ütlen vahele, et ma olen lihast ja luust inimene ning see piimatoodete, suhkrutoodete (va fruktoos) ja jahu/teraviljatoodete ärajätmine ei ole NII raske, aga vahel tahaks midagi näksida ja arvasin, et see kartulikrõps on ainuke lohutus siin ilmas mulle jäänud. Tegelikult on see aga suur FAIL!
Jõuab Tema koju teatega, et tead kallis kaasa, kõik krõpsud on nisujahuga, piimapulbriga (kui mitte juustupulbriga), osades on pärmi jne. Kusjuures Ta on muutunud selliseks, et käib poes ja loeb minu eest juba neid silte, et ma jumala eest mingit ainet ei sööks :D Ja vot siis ma nagu vaatasin Talle otsa, et mismõttes, kas mitte kartulikrõps pole lihtsalt kartul või mille kuradi pärast on vaja sinna nisujahu panna? No hämming, ma nüüd uurin neid ise kodus krõpsude tegemist. Ilmelgelt ei saa nad olla nii haigelt head nagu poe omad, aga vähemalt tervislikud? Ikka veenan siin ennast :)

Teine suur asi oli see, et tahtsin verikäkki osta või üldse mingit sellist liha ja verikäkis on NISUJAHU. Ma saan aru, et siduv aine jälle, aga vot kui hakata lugema üksipulgi neid asju, siis pea igas tootes on nisujahu, suhkur, pärm. See toidupoes käimine on nii masendav, et kergem on oma mahlapressi taga toimetada ja vaadata, et kõik mineraalid kätte saaksin. Lõpus leidsin ikkagi mingi Rakvere verivorsti eksole... Aga verivorst on ju odakruupidega... Jälle fail.

Viimase avastusena leidsin enda jaoks kinoa. Iga kord unustan nõelraviarstilt küsida, et kas võin kinoat süüa, aga ikka teadjamad ütsid, et see ei tohiks midagi teha, kuna ta on ikkagi kultuurtaim. Hanemalts täpsemalt. Kellel huvi ja pole enne seda söönud, siis saab sellest lugeda SIIT. Midagi pean ma ju alternatiivselt kasutama ja kuna kinoa on gluteenivaba ka, siis läheb käiku!

Luban, et augusti lõpuks tuleb toidupostitus piltidega ka, sest paljudel on tekkinud küsimus, et mis ma siis üldse söön. Paljud on arvanud, et ma olen vist täitsa veganiks hakanud, aga jälle eksivad. Kuna siin võitlus käib ikkagi teatud haiguste pihta, siis pole vaja päris lolliks mul minna. See on sama nagu võtta ära kõik asjad korraga selliselt inimeselt, kes suitsetab, tarvitab narkootikume ja joob ka veel. Kõike korraga ei saa ja ilmselt pole vajagi. Kui aja jooksul tekib isu millestki loobuda (näiteks kohv või liha), siis see on ainult pluss.

Hetkel käib ilmselgelt ettevalmistus suuremaks suurpuhastuseks kehas. Läbitud on sipelgapuukoore 22- päevane kuur, kuna pidin annuseid duubeldama. Nüüd järgneb nädalane seedebakterite sisse ahmimine ja seejärel uus sipelgas sisse. Jälle jõuan seda teha kuskil 3 nädalat ja siis rohkem ei tee. Edasi on kavas joosta ära oma poolmaraton Tallinnas ning seejärel alustan MMS kuuriga, mis koos booriga kestab ca aasta. Enne võistlusi või selle perioodi ajal ei soovitata seda kasutada, kuna see ajab bakterid ja parasiidid närvi ja seeläbi hakkavad nad organismi laskma suurtes kogustes toksiine ja närvimürke. See tähendab seda, et sellel ajal püsin kodus ja ootan kuni kodusõda on läbi.

Aga mis on MMS? Jagatakse see kaheks:
MMS1- Naatrium Kloriti lahus (NaClO2), mis sidrunhappega aktiveerides tekitab Kloordioksiidi gaasi (ClO2-).
MMS2- Kaltsium Hüpoklorit, mis veega sisse võttes muutub kehas Hüpokloriid happeks.

Universaalsed ja efektiivsed kiirabi vahendid. (Enamasti välistavad vajaduse pöörduda kiirabi või arsti poole akuutsete seisundite puhul)...
Saab kombineerida teiste koduste tervendamise-meetoditega (homöopaatia, loodusravi jne.)
MMS EI RAVI!!! Vaid on võrratu keha puhastaja. Keha saab hakata tegelema isetervenemisega.
DMSO on võrratu abivahend ainete läbi naha transportimisel, valu ära võtmisel ja vereringe taastamisel
Võrratud esmaabi vahendid (põletus, ajuturse, insult, infarkt, selgroovigastus)
Aitavad lahendada kroonilisi probleeme
–MMS puhastab keha (lisa hapnik põhimõtteliselt, mis oksüdeerib) ja muudab keha aluselisemaks
–DMSO taastab vereringe ja närvisüsteemi, lahustab kivisid, lupja, arme, vereklompe jne.)
–DMSO abil saab efektiivistada ja transportida lokaalselt ravimeid

Mis on DMSO?
Dimetüül Sulfoksiid
On kasutatud meditsiinis juba 1955 aastast alates, erinevate medikamentide läbi naha manustamiseks. Palju uuritud (üle 10 000 teadusliku artikli)
Imevahend paljude probleemide vastu (nagu aspiriingi) AGA 7 korda ohutum kui aspiriin!Kasutatakse edukalt ka lemmikloomade tervendamises (koeradel põhjustab pikaajaline suur kasutamine ajutist nägemise halvenemist, aga inimestel mitte)
On lahusti- lahustab kehas neerukivisid, ladestunud kaltsiumit liigestes, taastab vereringet (gangreen, halvatus, insult, südameatakk, reuma, artriit jne.), väljutab parasiite.
DMSO sees säilitatakse organeid.
Väävli ühend, millest valmistatakse MSM, mida nimetatakse ka ilumineraliks- hea juustele, nahale, küüntele.

Mul ei olnud kuni siiani aimu, et sellised asjad olemas on ja soovitada ilmselt julgen ikkagi siis kui endal kogu jama tehtud on. Kui see aitab mind siit jamast välja, siis tasub proovida. Usas on väga edukalt ravitud sellega borrelioosi ja muid raskeid haigusi (ka autoimmuun). Kas siis sümptomite vähenemiseni või täieliku paranemiseni. Ka minu organism on siin 20ndate alguses teinud parajaid nalju (kilpnääre alatalitluses ja streptokoki bakter), kuid mul on õnnestunud neid asju praeguseks parandada kui mitte täitsa välja saada. Arstid võivad ju öelda, et asjad on pärilikud ja meile meeldib selle info taha ennast peita, kuid tõde on see, et kui ikkagi immuunsüsteem on tugev, siis tule püssirohi ka sind võtma.

Kui minul õnnestus need asjad korda saada ja ka mitmel mu tuttaval, siis ehk õnnestub ka Sinul kallis Lugeja.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgXelCS9HSgJsLcDLih6PgTr1sTRW0DYJyECZKfB5j1s66P5EjJjIvaEdk2qt9DrGEhM9pJ0xkSulgXNTAtPFpBiMYxq7xQSMY1lge6pfCdNkx8IFv62_4fBnYvYt-77m6V53-PhT4e3gAE/s1600/healthy-quote-1.jpg
allikas





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar