Translate

esmaspäev, 16. märts 2015

Natuke ärevust?!?

Pean tunnistama, et isegi kui tahan osa võtta Virtuaaljooksust, siis on see omamoodi mõnus ärevus! Mis siis, et teiste inimestega võidu ei saa kihutada, hetkel lähen kihutan iseendaga. Peale registreerimist saadeti ka ilus rinnanumber :)

Ma veel ei tea kas päris rinda selle topin, kuna staadionil olles võib ka keegi teine seal olla..ja seda enam, et kavatsen seda joosta kas reedel või laupäeval (olenevalt ilmast) ning seetõttu pole kindel kas plats täitsa puhaski on. Nii, et 10 000 meetrit, siit ma tulen. Ma ei hakka isegi ajalist piiri panema, katsun ainult joosta nii, et ikkagi mugav on, aga natuke ka ebamugav  :) Ma ei maksa ühegi osavõtu tasu eest kunagi selle mõttega, et mul peab seal ilgelt mugav olema!

Staadionist rääkides, siis olin valmis laupäeval minema ja jooksma 200 meetriseid lõike, aga... toimus mingi kevadine pildistamine, kus pandi kõik jalkapoisid ritta ja pildistati üles nii üksikult kui tiimides. Võin oletada nüüd, et see jalkaplats on nüüd iga nädalavahetus hõivatud. Teen oma jooksud ilmselt varasematel aegadel :) Läksin siis lihtsalt natuke ümber nurga põllu peale, kust äärest lookleb selline mõnus pehme tee. Tegin seal oma 200 m lõigud ära, lisaks veel hüppeid ja muid vajalikke asju, lisaks leidsin, et ka õues võsas on kummi venitada ülimalt mõnus!!! Seda enam, et väljas oli 14 kraadi!

Mina eelistan iga kell õues olemist sellise ilmaga ja sees treenimisest ei taha ma midagi kuulda :) No kes sellist vaadet ei naudiks!

Pühapäeval tegin oma tavapärase mäeringi, aga ei olnud arvestanud sellega, et üleval on lumi endiselt superpaks ja selline otsene jooksmine on justkui nagu takistusrada, kus üritad jalgu mitte murda. Siiski jooksin terve tee üles aeroobses ja kogu trenni AVG tuli 140. Max seekord 163 ehk siis üks pügal üle aeroobse läve. Liikusin väga järskudes kohtades küll teosammul (kõige aeglasem kilomeeter ca 10 min/km), aga vähemalt jooksin. See oligi mu asja mõte: mitte lõpetada jooksmist.Mäering on siin 14 kilomeetrit, ehk siis 7 km on tõusvas tempos ja 7 km langust. Tõusumeetreid kokku 394 meetrit. Ajaliselt läks kokku 1h ja 43 min.


Suvel kui lund pole, olen saanud hakkama ka 1h ja 20 minutiga, mis on selline keskmine liikumine arvestades kõiki neid tõuse ja langusi. Kui keegi arvab, et neid langusi on kindlasti jube "kiire" võtta, siis pean kahjuks purustama need illusioonid ja vahel on allatulek veel vaevalisem, kuna osad servad on päris järsud ja peab asja mõistusega võtma. Seda enam, et vahel ähvardab kiviklibu peal libisemisoht.
See nädal on rõhk puhkamisel ja nädala lõpus siis natuke kiirem 10 km :)

Lõppu mõned pildid, mis said tehtud kuskil kuukene tagasi samal mäeringil kui sai veel vabalt suusatada! Nagu piltidelt näha, siis koer on alati truult kaasas :)
Aaa ja mis veel, avastasin täna, et põõsastele on tekkinud pungad ja paju oksad on valmis korjamiseks :)










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar