Translate

reede, 1. mai 2015

Aprillikuu kokkuvõte

Aprillikuu oli üsna heitlik ja sinna mahtus nii valu kui ka Virtuaaljooks.
Sellel ajal kui täna teised ümber Viljandi jooksid, siis mina puhkasin jalga, et õhtul minna Runde saarele lunne jahtima, aga sellest teen järgmise postituse, sest ma hetkel olen ainult mõned pildid üle vaadanud :)

Aprillikuu numbrites:
Nagu näha, siis olen isegi pigistanud peaaegu 160 km jooksu kokku. Kindlasti on palju jooksu alla läinud ka neid jooks-kõnde, sest lihtsalt pole julgenud väga liiga teha ja pealegi see arendab samamoodi aeroobset kui lihtsalt jooks.
Kui lihstalt pilti vaadata on ka asi üsna tegus olnud igapäevaselt. Koera lonkamine annab ka mulle nüüd rohkem puhkust. See kindlasti pole kummalegi hea...
Tabelist paistab siiski üks karikas, mis on Virtuaaljooksu 5 kilomeetri PB hetkel, ehk siis 22:26. Sellel peatusin pikemalt SIIN.

Matkasin ainult ühe korra ja sedagi kahtlesin, et kuhu alla see panna siis, et kas rohkem jalutamine või matkamine, aga kuna võtsin päris karme tõuse, siis matk ta jäi. Muljetavaldav on see kuu olnud pilates, mis on peaaegu VIIIIIS tundi. Teate, ei tundu nagu palju, aga mu arust see 30 minutit mõned korrad nädalas on parem kui tund korraga nädalas või midagi. Selg ei valuta ja ilmselt sellepärast tunnen ma ülejäänud kehas seda enam teist valu...Nokk kinni ja saba lahti. Jälle on selline tunne nagu liigesed kõik oleks lahti ja jubedalt liiguks ringi. See on väga rõve tunne... Ma ei tea miks nad periooditi nii teevad, aga kui keegi arvab, et teab, siis võib vabalt mulle sellest rääkida :)

Mis ma ikka selle kuu kohta ütlen? Katastroof kindlasti mitte, aga ootan väga arstile pääsemist oma jalgadega ja siis selguvad ka muud asjad. Pea on ka nii laiali otsas, et üldse hommikut õhtusse veeretada on üsna raske.

Nädalavahetusel vaatan pildid üle ja siis tuleb vahelduseks trennijutule ka üks fotopostitus :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar