Translate

kolmapäev, 2. september 2015

August numbrites.

Märkamatult on saanud augustist september ja suvest sügis, sest väljas kallab halastamatult vihma. Eile sai isegi käidud disci teisipäevakul, kus lõpuks jäidki kettaid kuivatama, sest isegi kõik rätikud olid märjad. Küll on tore, et ma vahetusjalanõud kaasa võtsin. Järgmisele "päevakule" ma enam ei läinud, sest ei julge riskida mingi haigusega, sest teada asi, et hea vorm kisub mingit jama ligi. Isegi kui ma paneks kummikud ja vihmakeebi, siis ilmselt minu Muprhy orgunniks mulle murtud jala jne.

Nüüd siis aga august numbrites:


Ütleme nii, et tehtud sai piisavalt. Ma juba jõudsin tegelikult paar päeva tagasi rõõmustada, et saan augustis üle 200 kilomeetri jooksu täis, KUID siis märkasin, et tabelis on justkui midagi valesti ja tuli välja, et kui ma end Garminiga connectisin, siis tekitas ta mulle topelt trennid... Kustutasin lisatreeningud maha ja järgi jäi nukker seis... Jalgrattaga sain ma rajale ainule kolmel korral ja kokku 121,31 km.

Jalutamise poolest oli suhteliselt võimas kuu ja lisaks sai golfida siin Otepää rajal päris palju...

Seetõttu jätsin ka mõned jooksukorrad vahele, sest siin on liiga üles ja alla. Disc asendas väga hästi vastupidavuse treeningut (pulss mängides suht stabiilselt 115-120 kui mängida üksi või kahekesi Otepää rajal)



Augustis sai tehtud kaks rekordit: üks oli kilomeetri aja parandamine 3:43 pealt 3:40 peale ning teine mittetahtlik rekord, ehk sain treeningul parandatud cooperit, mis nüüd on 2,71 km. See oli saavutatud 10 kilomeetri treeningul, millest rääkisin täpsemalt SIIN.  Terveks nädalaks niitis mind mingi külma saanud selg, enne mida ma tegin veel hüppeid ka... Lõppes halvasti indeed.. Kuid olen tagasi rajal puhanuna ja ootusärevust täis, sest poolmaraton on kohe ukse ees!

Kuna Endomondo on toreda uuenduse teinud ja näitab nüüd ka igapäevast koormust ajana, siis tulemus selline:


 Kõige suurema koormusega oli 16. august:


Kuna laupäeval treenisin jalga võistlustossuga, siis pühapäeval panin otsa veel 22 kilomeetrise ringi. See kindlustab, et jalg saab korraga korraliku koormuse ja harjub sellega. Praegu olen ma juba mitu päeva puhanud ja taastunud ning kõik paistab siitpoolt korras olevat. AVG oli jooksul 139, mis oli veel 2 kuud tagasi mu taastav tsoon. Tundub, et koormustestil alla tõmmatud tsoonid on oma töö ära teinud EHK liigun sama kiirelt aga ökonoomsemalt EHK jõuan võistlustel võib-olla oma tagumenti kiiremalt liigutada.

Pikk treening pildis:



Nagu ikka jooksin peaaegu 8 km koeraga ja siis edasi üksi. Sai võetud nii tõuse kui langusi ja erinevaid teekatteid. Seekord jooksin kõik tõusud ka ja jäin ellu. Enamasti ma siiski kõnnin neid, mis väga pikad või järsud on, aga aeg-ajalt ma ikkagi võtan selle jooksu variandi ka valikusse :)

Üks hea uudis on ka :) Nimelt võtsin osa SEB maratoni pildimängust, kus 3 kohta said endale saunalina ja Nike särgi. Õnnestus sinna kolme hulka saada ning asjad saan kätte siis kui Tallinnas olen. Kuna teemaks oli jooksuks ettevalmistus, siis mina panin rõhku üldse Pilatesele, kuna ilma selleta ma vajuks ilmselt juba peale 5. kilomeetrit ära.. Pilt ise siin:

Jäänud on natuke üle nädala. Juba O-O-T-A-N. Igakord kui tossud jalga panen, siis on tunne nagu oleks number ees. Kes kannatab see kaua elab eks?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar