Translate

esmaspäev, 7. september 2015

Miks ma jälle hakkan d-vitamiinist rääkima?

Kuna mul homme seisab ees pöidla kõõluse operatsioon, siis sattusin arstilt küsima ka niisama täitsa, et mida saaksin jooksjana oma liigeste säästmiseks teha..ja teate mida tema ütles? Unusta glükosamiin ja muud asjad, ära kuluta raha. D-vitamiin on ainuke, mille mõju saame tunda üsna pea liigestes ja mis hoiab seda liigeste ümbruse ainevahetust korras. Kuna tegu on tuntud ortopeediga, siis ausalt öeldes ma olin väga üllatunud, et tema mulle mingeid asju pähe ei hakanud määrima. Litozin, mida ma aeg-ajalt võtan, on tegelikult olemuselt põletikke alandav ja seeläbi ka ilmselt hea, kuna sisaldab kibuvitsa. Aeg-ajalt seda võtta ei tee paha. Lihtsalt, et kõik asjad pöörati pahupidi :D Mina pole glükosamiini kasulikkusest ise kunagi kasu saanud, see pidi nagu platseebo olema. Võtad kriiti ja siis öeldakse, et näeeee aitab ja siis tunnedki, et aitab. Ka inimese oma pea on suur imeravim :) Nii, et kõik nüüd d-vitamiini (d3 õigemini) sööma ja testige siis ennast. Mina võtan aastaid 10 000 IU annuseid päevas ja olen ikka veel elus. Liigeste kulumine pidi rohkem veres meil olema, et ilmselt kui juhtub siis juhtub... Kuigi eks ise võiks ka loodusele poolele teele vastu tulla ja aidata taastumistele kaasa.

Nädala pärast alustan oma MMS kuuriga. Ma ei tea ausalt. Mul oli eile nii jama olla, olin üleni kange ja tundsin kuidas kõik nii halvasti on. MIKS juhtuvad need asjad enne jooksu? Pidi nii olema, et mida puhtamaks organism läheb, seda hullemaks muutuvad need s**ad perioodid, sest toksiine paisatakse verre korraga päris palju ja seeläbi on kannatamist rohkem. Umbes nagu karsklasele annaks liiter viina ja vaatame siis kellel järgmine päev halvem on.. Kui enne oli stabiilselt halb olla, siis nüüd on tekkinud JOJO effekt. Kui on hea, siis on ikka elu nii lill, aga oi kui on s*tt, siis on ikka nii, et andke relva palun.. Joon HUNNIKUGA oma korallivett ja loodan selle jama välja uhada võimalikult kiirelt. Veel rohkem puhast mahla sisse ja veel rohkem venitusi. Mulle hakkab aina rohkem tunduma, et rooman selle raja läbi või astun maha :/ Kui mul juba toitumisega sellised puhastumise reaktsioonid tekivad, siis väga MMSi ei oota...

Eilne päev
Aga asja juures on ka suur boonus. Olen 3 kuud joonud korallivett ja 2,5 kuud olnud TÄIESTI gluteeni-, suhkru- ja piimavaba. Eile selle halva oleku juurde lisandus üks ülihea asi. Nimelt oli mul mitu aastat teadmata põhjustel kaenla all lümf paistes. Ka vereanalüüsis oli see kergelt näha, et mingi jama seal lahti on. Enne koormustesti oli aga veri superkorras ja nüüdseks on see lümf normaalseks tagasi läinud. See kallid sõbrad näitab ainult seda, et see mida me suhu paneme on ülimalt oluline. Vahel vajab meie organism aega, et tegeleda mingisuguste probleemidega. Tundub, et mingi saaste läbi selle borrelioosi minus ikkagi liigub, aga teisest otsast näen, et ma ei pinguta asjata ja neid halbu päevi kompenseerivad aina paremad head päevad :)

Lihased hakkavad välja tulema :) Paremal mu igapäevane korallivesi liitrises klaaspudelis

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar