Translate

kolmapäev, 23. september 2015

Muud kraami ja tegemisi.

Kuna mu blogi on vahepeal saanud hoopis muudel põhjustel isegi minu jaoks liiga palju klikke, siis mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Vahepeal tundub, et muu maailm on hulluks läinud, aga sellest pole midagi, sest elu läheb ikka edasi :)

Peale poolmaratoni olin paar päeva suht jalad seinal ja üritasin vältida eelmise aasta viga, ehk siis kannakõõlusepõletikku ja liiga ülepinges sääremarju. Paar päeva oli tunne nagu keegi oleks mulle jalaga virutanud (igale poole). Natuke sai ka disci taotud ja siis lõplikult sai käsi valusaks mängitud laupäeval, kus lõpuks juba tahtsin nutta enamvähem, sest see parema õla vana trauma annab vahel ikka tunda...



 Esmaspäeval läksin ma rõõmsalt tagasi kooli ja kuna ma nüüd olen maastikuehituse peal, siis tähendab see seda, et rohkem füüsilist tööd ja vähem sees istumist. Juba eelmise haridusega sain seal aru, et taimed pole minu teema, aga trelli käes hoida ja kive laduda on AWESOME! Nii, et valmistasin tegelikult ette pikka postitust jooksmise teemal, siis selleni ma jõuan ka varsti. Hetkel on pea nii laiali ja tegemist nii hunnikuga, et mingit jampsi ma nüüd kokku keevitama ei hakka, sest lihtsalt peab vms. Nädalavahetusel ootab ees Valgjärve discgolfi open. Paarismängule ma jõuan, aga kui käsi ikka pühapäeval põrgut teeb, siis seda otsast lennutama ma ka ei hakka..


Aaaaa ja vahepeal tehti mulle ka kõõluseop ära. Oli mul siis plõksusõrm ja tegelt on siiani... Päris lahti ma sellest ei saanud, aga nagu arst ütles, siis on all mul pöidlal juba ilus trauma ja siis peab kunagi edasi vaatama..

Kes mu Instagrami jälgib, siis teab, et ma ka koolis käin jooksmas. Ma olen seal kaugõppes, mis tähendab, et vahel peab käima E-R koolis ja päevad on pikad. Seekord sain ma osad ained üle kanda ja seetõttu sain aega täna käia ka jooksmas. Jooksin vahele 2x2000m natuke kiiremini ja siis lõpupoole ühe 1km lõigu natuke veel kiiremini ehk 4:19 km. Pulss üsna kõrge, aga mida sa koolis olles tahad saada. Siiski jäin lõikude ja kõige muuga ikka aeroobsesse. WinWin!

P.S mu insta on avalik, et kellel kontot pole, saab sinna ikka vaadata. 


Lisaks eile toimetasime kooliaias, mis on nii imeline!! Isegi kui öeldakse et kõik peab ladina keeles pähe tuupima, siis seal aias tundub nii ükskõik.. Lillelapsed..
 Eile õhtul kobisin ma jooksma ja endalegi üllatuseks avastasin, et vastu jooksis üks kursakaaslane ja mitu tükki jalutasid. Väga sportlik värk! Eelmisel korral ei näinud kedagi... Äkki nad käisid salaja :)

Aga kooli park on I.M.E.L.I.N.E.

Ainult puhas rõõm!
Muidu ma elan seal ühikas see aeg, aga kuna täna sain varem minema, siis home sweet home. Poes ründasin kohe oma toortatrakrõpse.

Kes proovinud pole, siis natuke on võõra maitsega, aga ajavad asja ära :) Muidugi ma kohe tegin omale MEGASUURE klaasi toormahla ka. Ma olen seda seal jubedalt igatsenud. Täna peale jooksu olin hundiisuga, läksin sööklasse ja tellisin KAKS praadi. Natuke oli piinlik, aga mul oli nii ükskõik, et oleksin võinud ka kolm tellida kui aus olla. Teadsin, et pärast peab aias veel jalutama ja siis muudkui tankisin :D

Vahepeal (ofkoors peale SEBi...) jõudsid minuni mu gluteenivabad proteiinibatoonid ja suhkruvabad geelid fruktoosiga :) batoonides on natuke tumedat shokolaadi, aga kuna see on nii minimaalne, siis mingeid probleeme see ei tekita. Geele pole jõundud proovida, aga kindlasti proovin. Tellitud on nad iHerbist, sest seal on lihtsalt niiiiii suur valik. Kes tahab see kaeb.



Igatahes see jooksuteemaline postitus tuleb varsti, ma ei tea lubada millal, aga tuleb. Mu hea sõber Roman Fosti juba viskas ka kommentaare mulle, et siis see kirjutis adekvaatsem oleks :)

Jooksudeni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar