Translate

pühapäev, 19. aprill 2015

Kokkuvõtteid.

Selleks kevadeks saigi Virtuaaljooks läbi ja kuigi ma päris esimesele jooksule ei jõudnud ennast kirja panna ja info jõudis sellest minuni liiga hilja, siis jõudsin ma vähemalt kaks jooksu ikka kirja saada. Esimene kord jooksin 10 km ja teine kord 5km. Nüüdseks on mõlemad diplomid ka käes:



Sügisel peaks see sari uuesti alustama, siis tuleb jälle kõrvad-silmad lahti hoida, et midagi maha ei magaks. Suunto kell loositi ka välja ja nagu ikka, siis mulle see õnn ei naerata. Mis siis ikka, jooksen oma teise kellaga edasi :)

See nädal on ka minu trennides suht vaikus olnud, sest otsustasin oma jalgadele natuke puhkust anda. Mu tallad vaevavad mind endiselt edasi ja üks põlv on imelikult tuim. See põlv on selline juba aastakese. Mitte midagi kuskilt ei valuta, aga selline paks tundub seest. Midagi paistes ka pole. Võibolla liigne vedelik sees või siis ma põhimõtteliselt mõtlen ennast juba ratastooli, et kui arst millegi paremaga välja tuleb, siis see on igatepidi positiivne :) Praegu võtsin ma oma tossudest tallad välja ja katsun ilma hakkama saada, sest need teevad selle olukorra veel hullemaks. Mudin hoolikalt oma taldu ja loodan parimat.

Laupäeval siiski ostustasin, et lähen teen ühe kiirema ja intensiivsema fartleki. Eesmärgiks oli võtta nii mäed, asfalt, muru, kruus. Ühesõnaga kõik ja väga vahelduv. Enesetunne oli üllatavalt hea ja jalad ka pidasid ilusti vastu. Keskmiseks pulsiks tuli seekord 164, mis on intensiivne aeroobne mul ja maksimuks 181 (ilmselt mäkkejooksul.
Seekordne fartlek oli 60 minutit nii, et 20 min soojaks siis 15 x 1 minut üle 1 minuti ja lõpetuseks jälle 10 min tavalise tempoga. Kokku sai joostud 11,22 km. Kõige raskem oli kindlasti joosta fartleki mäkke, sest esimesed 4 kilomeetrit sinna ülesmäkke ka läksid. Hing paelaga kaelas polnud, aga raske oli ikka. No raske treeningul ja kerge lahingus. Tõusumeetreid lausa 120, mis on piisavalt keeruline.

Tabelist on ilmselgelt näha kiirenduse osad.



Kilomeetri ajad pole olulised, aga rõõm näha, et siiski palju tuli alla 5 min km. 7 min km on siis kõige aeglasem soojendussörk mäkke.

Nii, et see nädal selle fartlekiga lõppeski. Kuigi väljas on JUBEEEE ilus ilm ja tahaks riidest lahti koorida ning päikest võtta, siis pelgan natuke seda fjordi jahedat õhku ja hoian end tagasi. Samamoodi katsun ka tossudest mööda kõndida, et jälle jalad puhata saaksid. Millal me muidu ikka areneme kui mitte puhates :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar