Translate

kolmapäev, 17. juuni 2015

Varajased sünnipäevakingid!

Nagu pealkirigi ütleb, siis see aasta sain postiga varajase sünnipäeva kingituse. Kuid see polnud midagi, mida ma ei oleks osanud oodata, sest mul on tekkinud väike list, mida nii väga oleks mulle vaja... Üheks sooviks oli vererõhuaparaat. Vererõhk on korras hektel, aga ikkagi on soovitatud mul see endale soetada, sest perekondlikult on see nii julmalt sees ja ka mul aeg-ajalt mingite lisasümptomitega läheb rõhk kõrgemale kui oleks vaja. Õnneks rohtusid sööma ei pea ja ka sellistel halvematel hetkedel seal üle 145 see ülemine rõhk ei kipu, aga kontrollida on ikka vaja.. AGA olen otsinud aparaati, millel oleks ka arütmiadetektor, aga mitte ainult detektor, vaid salvestus ka sees, sest siiani on saadud ainult ventrikulaarsed ekstrasüstooliad pildile, aga seda kiiremat varianti, mis mind lapsest peale kummitab, pole keegi veel ekg-ga välja võtnud. Teada on ainult, et need pole ohtlikud.
Kunagi isegi läbi Cherry.ee suutsin sellise leida ja juba tellida ka, aga kahjuks saadeti mõne aja pärast kiri, et neil tekkis eksitus ja seda aparaati pole enam. Kujutage ette mu pettumust..
Igatahes ma ei leiagi enam sellist aparaati väga kuskilt. Enamusel on ikkagi see arütmiadetektor peal, aga ta ei salvesta seda.

Teiseks soovisin väga mõnda fotokursust enda arendamiseks, aga otsustain kokkuvõttes, et sellega on aega ja pole nii kiiret kui mu kolmanda sooviga, milleks oli koormustest!!
Olen seda iga aasta teinud just igaks juhuks oma tervisliku seisundi tõttu, et isegi kui miskit hakkab viltu minema, siis saab varakult jaole. Õnneks siiani on kõik alati korras olnud ja pole olnud midagi, mille pärast tuleks sportimine katki jätta.
Nii, et siis koormustestile! Hetkel olen ma kirjas 8. juulil, sest eelnevalt ootab 28. juunil mind Elva 10 km jooks ja 4. juulil jooks ümber Pühajärve, sest see on ikkagi koduhoovis :) Nagu näha, siis pean minema ka vereanalüüse andma, aga see on vast kõige väiksem asi kogu kompoti juures!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar