Translate

neljapäev, 4. juuni 2015

Random.

Tahtsin juba eelmine kord jagada neid pilte, mis jäid meile kojutuleku teele:
Kohe kodust eemale sõites oli selline konn tee ääres :)


Stryni suvises suusakeskuses on endiselt lund ja juba sealt mööda sõita on igakord lahe, sest koguaeg ON LUMI!!!


Lisaks unustasin näidata seda pilti, kui Norra tähistab 17. mail lipupäeva/põhiseaduspäeva, mis on nende jaoks ülioluline päev. Konstitutsioonipäeval mälestatakse neid, kes andsid oma elu Norra vabaduse eest. Päeva ametlik tähistamine algab pärgade asetamisega mälestusmärkidele ja kalmistutele. Kõik tulevad rahvariietes peatänavale ja kuna me elame seal ääres, siis on mass üüratu. Mul on tunne, et kõik 30 000 inimest on kodudest välja pekstud. Peatänavast pilti ei saanud, aga siiski tegin teisele poole tänavat pildi:


No ja lõppu muidugi perepilt! Oleme täiega ööläbi autos nii keevitanud, et käed on rooli järgi juba kasvanud. Suures ajusurmas leidsime, et oleks normaalne koeramatt välja võtta ja lihtsalt seal laeva oodata. Ma ei oleks imestanud kui mõni oleks meile Rootsi kroone matile visanud..

Ma ei tea, mida mu kaasa vaatab. Loodan, et kadestab koera, kes kalli saab.. Või siis ihub mulle hammast vaikselt?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar