Translate

pühapäev, 8. veebruar 2015

Kui vihma sajab...siis see pole vabandus!

  Kes siis ikka viitsiks õue minna..aga kui ma oma Norra kodust lahkusin, siis sadas imeilusat valget lund ja orkaan oli mööda saanud. See oli märk sellest, et täna lihtsalt PEAB minema mingeid liigutusi tegema. Kuna hommikul jalutati minu eest rõõmsalt koeraga ära, siis läksin kõrval asuvasse linna, kus me varem paiknesime. Seal on üks järv, mille ring on kuskil 6,7 km. Plaanis oli teha 4 korda segarežiimi ehk siis 2 km jooksen aeroobses siis 1 km intensiivses aeroobses ja pärast 1 km kiirkõnnis. Kõik oli okei kuni teepeale oli kukkunud puu ja siis pidi hakkame ümber selle võimlema, et teisele poole saada. Raskused ületatud, siis otsustasin, et teisel ringil lihtsalt jooksen edasi-tagasi mingi osa, et vältida seda mõttetut ronimist. Kõik laabus hästi kuni kolmanda korra intervallideni, sest siis see lumi, mis alguses nii mõnusasti pähe sadas, oli läinud üle vihmaks ja mu kindad, püksid ja tossud lihtsalt tilkusid väga rämedalt.

 Ainuke, mis ülikuivaks jäi oli mu Basecampi jakk, mis on absoluutselt kõige veekindlam jakk üldse siin kogu mu riidekapis (aga MustBe jakk)
  Niisiis..Kui väsimust polnud, siis oli kindlasti tunne nagu oleks puusadeni järves ujumas käinud ja siis veel käed ka vette kastnud (nagu oma lõbuks või nii).
Viimane 4 km plokk oli lihtsalt jalgadele väga suur katsumus, kuna kõik lumi oli lihtsalt läinud väga libedaks ja jalg vajus sellest lumejamast tuimalt läbi. Ei oleks isegi vist max pulsiga seal suutnud rohkem punnitada... Lõpuks jõudsin autoni ja sõitsin tagasi koju.. nähes sealjuures välja nagu peksa saanud koer.

Kokku tuli 16.77 km ning ajaks 1:50:30...Kõige selle "ilusa" juures jäi keskmiseks pulsiks 146 ja max 177 (viimase ploki lõpp enne kõndi).

Järgmised postitused hõlmavad kindlasti mu jalanõusid (loe: tosse) ja mis nendega ilmselt valesti on..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar