Translate

reede, 20. märts 2015

Ausalt MIKS?!

See postitus ei tule ei sporditeemaline ega ka mingi fotopostitus, vaid mul tekkis pigem selline tunne, et palun öelge mulle MIKSSS ometi on vaja inimesi avalikult alandada?

Jutt käib siis saatest "Me armastame Eestit" ja just sellest osast, kus saates osalejad peavad ära arvama, et kelle laulu esitab võõrmaalane. Teate seda on väga nõme vaadata ja ma tihtipeale ei saa aru et tõesti miks seda on vaja seal teha? Kõik naeravad esiteks selle inimese üle ja noh... ütleme nii, et enda kõrvad ka ei kannata seda välja...




Ma saan aru, et saatereiting on mingi maailma ülioluline asi, aga nagu kammmmmoooon. Ma ilmselt pole ainuke, kes sellest teemast meelelahutust ei saa.

Lisaks ma ei saa üldse aru, et miks ometi Eda-Ines Etti peab seal saates koguaeg egolaksu all olema? Küll esitatakse tema laule ja siis arvame tema anagramme. Järgmine kord kui midagi arvama peab, siis vastus on kindlasti 100% Eda-Ines Etti..
Ja siis need tantsutüdrukud, ma üldse isegi ei lähe sinna. Ja EI ma ei suudaks paremini tantsida ja ma tean, et need tantsijad on seal väga andekad, aga ma tahaks teada, kes neile koreograafiat teeb, sest see inimene tuleks küll nüüd lahti lasta...



Teate ma ei vaata seda saadet üldse muidu, aga lihtsalt reede õhtud on nii masendavat telekast, et läksin sealt kanalilt üle ja ma ei saanud enam ära panna, sest see oli nii halb.. Te teate küll seda tunnet, et midagi on telekast NIIII halba, et lihtsalt käsi on halvatud ja te ei suuda seda pulti tõsta ja vajutada muud kanalit... Ja samal ajal aju on ära invaliidistunud sellest saatest?






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar