Translate

kolmapäev, 23. detsember 2015

Ilusaid pühi ja üks VÄGA hilinenud novembrikuu kokkuvõte

Pean juba etteruttavalt vabandama, et nii pikalt on asi soiku jäänud. Elu teeb oma korrektuurid ja aega pole just palju. Vaimne pool ei jõua puhata ja siis ei hakka mingit juttu ka just välja pressima siin.

NOVEMBER!
Jalutamine 158,4 km
Jooks 129,9 km
Jõusaal 12,8 h
Discgolf 23,9 km
Spinning 3,2 h
Pilates 1,4 h
Matk 6,9 km
Rullimine 0,2 h
Tantsimine 9,4 km
Pinks 1h


Trenni sai kokku päris palju ja jõusaali jõudsin ka päris korraliku numbriga ajaliselt. Vahepeal tegin kahel nädalavahetusel ka kaks pikka jooksu. Üks oli neist päris pikk ehk lausa 27 kilomeetrit ja seega väike test, kuidas borrelioos dieedile ja "ravile" allunud on. pean tunnistama, et pulss oli sel ajal suhteliselt OK ja jooksin terve aja ehk siis võtsin ka kõik suuremad Otepää tõusud! Põhimõttelised jooksin koeraga esimesed kilomeetrid nagu näha ja edasi ümber Pühejärve ning väike tiir linnas.






 Jõusaalis olen ka hullumoodi rabanud ja seetõttu jõudsin teha oma esimesed lõuatõmbed!! HUUUGE saavutus minu jaoks, kuna mu ülakeha on alati nii nõrk olnud, siis olen neist ainult unistanud :)


 Kuna mu ainuke leivatoode, mida süüa sain, on vist pankrotistunud, siis pidin hakkama ise leiba küpsetama!! Kusjuures ma ei oskagi enam ilma. Kõik on naturaalselt kääritatud, ilma pärmita ja lisatud ainult natukene (lisaks soolale) kookospalmi suhkurt. Olen teinud nii lihaga kui rosinatega, aga lemmikuks on kujunenud datli-pähkli leib :)
Vasakul lihaga ja teine rosinatega.


Rukkileib
 Ja veel!!! Kuna ma olen kaneelimeest täielikult sõltuvuses ja see rändab vahel isegi mu kohvitassi, siis olen teinud ka toortatra küpsiseid. Jälle sisse datleid ja pähkleid ning loomulikult MESI ja kaneelimesi!!
Toortatra.mee küpsised. LEMMIK!
Hirsipuded riisipiima ja kaneelimeega. OMG...peale seda võiks maratoni joosta!


Varsti saab teha juba detsembrikuu kokkuvõtteid ja isegi aasta numbrid välja tuua, siis võin saladuskatte all, et kõik eesmärgid on see aasta täidetud! See ei tähenda trenniluusi, sest enda ehitamine käib endiselt täie hooga ja jõusaal on hetkel parim sõber.
Kuna kool ajab mind kogu muu elu kõrvalt hulluks ja vahel on vaja teha täiesti kummalisi ülesandeid, siis lõppu saab vabalt panna ühe pildi.. Ma usun, et kõik õppurid tunnevad end puudutatuna :)

Ilusaid pühi ja kui enne uut aastat midagi kirjutada ei jõua, siis soovin juba imelist vana-aasta lõppu ja et uus 2016 oleks veelgi värvikam!




Word!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar