Translate

laupäev, 20. juuni 2015

Uued sussid

Lõppude lõpuks sain ka mina ära teha jooksutesti, mis aitaks mind paremini jalanõu valikul.  Jooksulindile minnes mõtlesin juba õudusega, et issand kui pärast hakatakse videolt vaatama kui valesti ma jooksen, siis hakkab endalgi vist piinlik.. aga mis selgus? Jooksusammul pole mitte midagi viga ja jalg ei laperda üldse. Pikemal treeningul hakkab siiski mul jalg veidi sissepoole vajuma ja selle jaoks siis sai valitud vastavad jalanõud. Minu valikuks lõpuks jäid Asics GT-1000 treeninguks ja võistlusteks ülikerge DC-racer. Kindlasti oleks ka kayano ja gt-2000 olnud väga head valikud, aga mu jala kitsas liist ei lase paljude jalanõude vahel valida :( kuna mul tald pole ikka 100% korras, siis ma ei saa ilmselt maksimaalset pingutust hetkel sooritada veel, aga loodan, et toss ei kurna enam mu taldu nii julmalt nagu eelmised jalanõud. Mõned pildid ka juurde, isegi sildid on veel küljes..

Vasakult: GT-1000 ja DC-racer


Lisaks tahan öelda, et Rademaris on hetkel sünnipäevahinnad ja peaaegu kõik jooksujalanõud on -30%. Homseni on aega osta, siis saab osaleda ka jalgratta loosimises :) Rohelised racerid saan kohe 28. Juunil toimuval Elva tänavajooksul ära katsetada. Kirjas ma olen, aga kaine mõistus veel toimib, et kui ikka tald peeti läheb või asi tundub vale, siis parem hoian jalga. Mingit rebendit nagu ei tundu olevat, seda oleks ilmselt olnud ka pildilt näha ja katsudes ka midagi katastroofilist pole. Kui ikka korda ei saa, siis peab uue ringiga arstile pöörduma :( Lisaks mu pöial ei ärganud ka peale süsti ellu, mis tähendab seda, et see kõõlus tuleb lahti lõigata... good times.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar