Translate

neljapäev, 1. oktoober 2015

September = rekordite kuu

Märkamatult on saabunud oktoober ja osadelt puudelt on lehed täitsa maha langenud. Kui muidu sügis tekitas kunagi stressi, siis nüüd on see täitsa tore aeg. Muidugi nooremana meenub sügisega kohe kool ja seega mul ka see aasta uuesti, aga ei morjenda üldse :)

Milline oli aga september? Numbrite poolest üsna selline nii ja naa. Ei jooksnud üldse palju, küll aga jõudsin kõrvale discida ja ikkagi jalutada ka üsna palju. Küll aga oli ääretult suur rekordite kuu. Kuna SEB 21,1 km jooksul mul kell pani alguses villast ja näitas 44:59 10 km vahepunktil, siis tegelikkuses oli see vale, kuna 10,5 km peal olin ma juba 46min ja kopikad peale. Kerge rehkendus ütleb, et pidin jooksma vähemalt 44:30 kanti. See ei andnud mulle rahu ja vot eile ma lihtsalt võtsin end kokku ja otsustasin, et panen oma tossudega leekima ja löön kõik reksid suht üle. Ei pannud palju mööda... kusjuures ei puhanud eelmine päev, vaid jooksin ikkagi 10,4 km ja peale tõmbasin hantleid...

Lõpetades 10.02 km peal nägin numbreid 43:40, aga 10 km sain kätte 43:32 peal!!! Olin arvestanud umbes nii, et pean pingutama keskmiselt 4:20 ümber, et tuleks alla 44. Kusjuures püstitatud sai ka 5 km rekord ja palju muudki. Kokkuvõtvad numbrid siin!!


Lõpetasin kogu jooksu 175 keskmise pulsiga ja ei midagi hullu. Minnes oli tuul vastu ja olin kerge tõusunurga all, tagasiminek ei olnud üldse lihtne, sest see püsiv vastutuul oli oma töö ära teinud...

Igatahes lõpuks numbreid nähes olin õnnelik, et suudan enamat. Varbad seekord jäid peaaegu, et terveks (pean ikka neid teipima...) ja tegelikult ei jõudnud ma isegi ära väsida ega kangeks minna. Varu on veel, aga selle ilusa jooksuga lõppes minu hooaeg. Edasi tulevad sellised trennid, et kiirus ära ei kaoks ja hakkab üks jõusaalis käimine pihta. Õlad on vaja tugevamaks ehitada ja nüüd on see aeg käes.

Mida näitab Endomondo? Kuu oli numbrites selline ja lisaks juurde ka uute rekorditega tabel:



Ilmselgelt on kõige suurem koormus olnud läinud pühapäeval kui sai käidud Valgjärve Openil disci tagumas. Käsi ei kukkunud otsast ära, aga andis mõista, et ehita rohkem lihaseid!! Võtsin teid kuulda ja täna rooman alandlikult jõusaali...
Valgjärve Open. Foto: Ragnar Loova

Olin kooli tõttu oma koerast nii kaua eemal, tekkis jube igatsus ikka. Kui oled regulaarne liikuja koeraga, siis ilma motivaatorita on üksi täitsa imelik ringi tatsada. Jällenägemise rõõm oli suur! :)

Mina ja Päss
Ahjaaaa ühe toreda asja avastasin ka. On olemas 16. aastaste Eesti edetabel, kahjuks maratoni oma ma ei leidnud, aga tean, et olen seal teisel kohal. Esimene tütarlaps edestas mind minutiga vist. Ligi 12 aastat pole keegi selles vanuserühmas suutnud neid aegu üle joosta. Asi on äkki selles, et nii noorelt väga seda ei joosta, tookord oli aeg 3h ja 44 min. Poolmaratonis jooksin see aasta oma second best aja.


No ütleme nii, et kui ma suudaks kogu 21,1 km  kimada selle 43 minuti tempos, siis äkki kuidagi kobistaks ära. Eesmärk on väga suur ees ja ma suren üritades!

Seekordne postitus oli rohkem vähem möla ja rohkem pilte. Võtsin kõik kokku. Kõik on uus oktoobrikuus ma ütlen...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar