Translate

teisipäev, 20. oktoober 2015

Kilisen ja kolisen, lonkan ja mölisen.


 Täpselt nii see siin ongi hetkel, sest eile peale imelist matka siin Norras läks olemine kahtlaseks ja öösel ärkasin valusa kurguga. Pole 2,5 aastat üldseeeee gripis olnud ja nüüd põmaki. Tunnen oma mahladest puudust, sest ega ma kohvrisse seda masinat ju toppima ei hakanud ja eks koju jõudes teen selle kõik tasa. Tundub, et sügiseti läheb kõikide elu nii kiireks, et blogides on selline suurem vaikus... Ei salga, et ka mul on tegemist olnud ja ööpäevas võiks rohkem tunde olla kindlalt kohe kui ettemääratud 24.

Kuna endiselt on selline ei liha ega kala periood, siis oktoobris (täitsa esimesel kohe) alustasin oma jõusaali teemaga. Mitte, et enne oleks vormist väljas olnud, vaid lihtsalt ei taha, et koolis käed otsast tuleks ja discimisel õlad valutama hakkaks. Tundub, et kõik toimib, sest olen vahepeal mingi 3-4 ringi päevas teinud ketastega ja ei mingit valu :)

Jõusaali endlid. Uhkes üksinduses on lausa lust :)
Olen oma disci paarilisega jõudnud ka Annikoru paarispäevakutele. Kahjuks on seal reegel, et 8st kuues peab osalema ja me vist osaleme viies või midagi sellist. Igatahes ühel pühapäeval sain oma esimese holari kätte (hole-in-one) ja pole miskit paremat kui selle eest veel raha ka saada!

 Nii, et kui minul õnnestus 101 € saada, siis mõni nädal ei võta keegi seda holarit välja ja see raha muudkui koguneb ja koguneb, kuni keegi seal mitu sotti välja kaevab...

Sõbrannaga discimas.

Vahepeal olid ka Elva lahtised MV, mille tulemus jättis soovida, aga millegipärast auhindu lendas ikka. Kõige selle nänni sees kaks kõige olulisemat asja:



Igatahes tahan siia jutu vahele kiirelt panna ka pildi oma pastadest ja värkidest. Vasakul riisinuudlid, maisimakaronid ja edasi riisi-maisijahumakaronid. Keskmisi ehk maisimakarone meeldib mulle osta ka spagettidena :) Võtsin hetkel igaks juhuks Norra kaasa need, aga tegelikult juba poes surfates leidsin siit ka. Oleks ju imelik kui poleks..
Kuna olen hetkel lühivisiidil Norras, siis... ma panen pilte, sest kõik teavad juba, et ma muud siin ei tee kui matkan ja teen trenni...või siis olen voodis haige.. (jess!..)

Sky is the limit :)

 Jooksin vahelduseks jälle seda mõnnat rada, kus pool teed läheb üles ja pool alla...
Üles mäkke aeglasemalt ja alla kiiremini (ca 4:40)


Tundub kuidagi "imelik", et siin olles on sammude arv märgatavalt vähenenud. pole ju koera, keda õue jalutama viia ja siin selle discgolfiga halvad lood. Kodus oli asi aga hoopis teine...
Selle suure sammude hulga peale tegin ükspäev veidi erinevama jäätise. Või noh..mis erinev, aga panin seekord vaarikaid ka sisse. Superluks!


Otsisin netist ühte koogiretsepri ka, mida koju jõudes kindlasti katsetama hakkan! Koogis pole gluteeni ega laktoosi ja mis põhiline... SUHKRUTA!! Mida mu süda ikka oskab veel tahta? Kes tahab minust ette jõuda, siis retsept ise asub SIIN.
Kook!!

Lõppu lisan ühe SEB pildi ka veel... Jalg juba tatsuks uut ringi jooksma.. Kui mul nii jubedalt halb ei oleks :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar