Translate

esmaspäev, 6. juuni 2016

Mai kokkuvõte/100 rattal/matkapildid.

Ma ei tea ja ärge küsige, kuidas ma enam ei jõua kohe kuu alguses oma kokkuvõtet ära teha. Iga jumala kuu lõpp ma mõtlen, et jaaaa 1. kuupäev kohe teen ja siin ma nüüd olen peaaegu nädal hiljem. Aeg liigub kiiremini kui minu mõistus ja ajataju vist...

MAIKUU:
Kõndimine 142,6 km
Jooksmine 146,1 km
Jõutreening 11,5 h
Discgolf 26,1 km
Ratas 246,3 km
Matkamine 20,5 km

Väga stabiilne kuu ja kui rattasõitu mitte sisse arvestada, siis sai päkkadel tatsatud ümmarguselt 335 km. Piisav ma ütleks!

Nüüd selle juurde, kuidas ma üle 100 km siin rattaga tehtud sain.. Tegelikult ei ole see midagi erilist üldiselt, aga kuna siin on mäed omajagu kõrged ja need pikad ning lauged 10-15 kilomeetrised tõusud on täiesti ulmelised, siis ehk kuskil laagris käinud inimestele on see päris tuttav teema.
Igatahes oli plaan sõita 100 km ja kuskil arvestasin 4-4,5 h, sest teadsin, et tõusudel liigun ma heal juhul ainult 15 km/h ja jalg on piimhapet täis. Tegelikkus oli aga üsna üllatav... sest sõit sai tehtud alla nelja tunni ja koju jõudes ei olnud ma üldse väsinud.. ei olnud ka samal päeval, ei järgmisel ega ka ülejärgmisel. Ma tõesti tahaks loota, et need mäed on kuidagi mõjunud jalgadele nii, et Eestis võiksin heal päeval 150km retke ette võtta. Ilmselt oli ka asi selles, et iga 25 km järel tarbisin ma oma puuviljageeli (ilma suhkruta nagu ikka), jõin piisavalt vett ja jälgisin korralikult pulssi. Sõitsin kaks korda Sæbosse ja tagasi Ørstasse. Ilm oli väga ilus ja jahe, sest eelmisel päeval oli üle käinud korralik äike. Kodust lahkusin juba enne 8 hommikul ja olin tagasi parajalt lõunasöögiks :)

Pildilt on ilmekalt näha tõusud ja langused, mida sai võtta lausa neli korda! Kuigi kõrgused ei tundu justkui hirmuäratavad, siis ma soovitaks neid mitte alahinnata, kuna alustasin sõitu täiesti 0 meetri pealt ja kokku tuli tõusumeetreid korralikult üle 1000m.

Sellise vaatega ei ole pikk rattasõit üldse probleem :)


Ilma suhkruta spordigeel. Meel on rõõmus :)
Lisaks käisime eelmisel reedel ühel viimasel matkal siin mäe otsas (813m). Mäe tippu jõudsime alles kella 8 paiku õhtul, aga kuna käes on aasta kõige valgemad ajad, siis ka kell 10 alla tulla ei olnud kohe üldse mitte probleem. Väga mõnus!!!
Mägi kuhu otsa olen korduvalt roninud (813m). Pilt on muid tehtud keskööl.. Me asume kõrgemal kui Eesti ja seega öö ongi meil hetkel täpselt nii valge!












Kuna ma absoluutselt ei väsi matkamisest enam, isegi kui see kestab 4-5 tundi, siis väiksed lisaharjutused 600m ja 800 m peal :)


Ja mis ma lõppu tahan öelda.. Pakime oma elu siin kokku ja elame oma "flyttekasse" otsas (kolimise pappkastid). Reedel hakkame Eestisse sõitma ja siinkohal on ainult üks pilt väga sobilik:

Näeme Eestis Sõbrad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar