Translate

teisipäev, 7. juuli 2015

Mis mul siis kokkuvõttes viga on?

Täna sai käidud erialaarstil, õigemini infektsionistil.

Aga kui alustada päris algusest, siis kuskil 5 aastat tagasi tekkisid mulle imelikud villid seljale, mis levisid üle kõhu. Mõni targem kindlasti teab, et see on vöötohatis, aga mu endine perearst ütles, et see on allergiline reaktsioon millelegi ja nii ta sinna paika jäigi. Kõik aga hakkas sealt allamäge minema. Vöötohatis teadupärast tekib suurema stressi korral või immuunsüsteemi puudulikkuse tõttu, lisaks ka muud nipet-näpet kõrvale. Sellest sai täielik ahel, sest stress = vöötohatis = stress jne. Pigem jäi mind kummitama kummaline lihasvalu, mis hiljem läks üle kõrvetavaks valuks. Ometi ei olnud mul üldse enam ville, mis muidu peaks tekkima. Ma olen siiani väga pahane arsti peale, et tal isegi ei tulnud mõttesse mind vöötohatise suhtes testida?!!! Kuidas saab perearstiks nii, et sa ei tea milline näeb välja vöötohatis..? Ma veel ekstra pöörasin tähelepanu, et kas mul võib olla see vöötohatis? Vastus oli ikka ei, et see pole selle moodi. Nüüd tuli välja, et muidu kui näit peaks OK olema seal kuskil 175 juures vist, siis mul on seal 2500 juures. Tänan Sind kallis ENDINE perearst, et lasid mul piinelda kõik need aastad. Õnneks perearsti vahetus talvel pani asjad liikuma ja nüüd paar nädalat tagasi antud analüüs selle vöötohatise paljastaski. Lisaks näitas analüüs, et üle käis minust ka borrelioos... Ma ei teagi kas ma pean veel midagi ütlema..? Mul tekkis see lollakas punane ring kohe kui Norrast saabusin, aga Norra meie piirkonnas teatavasti puuke pole. Ma ei tea kas siis lihtsalt keegi nakatas mind läbi une või midagi.. Sest ringid peaks tekkima nii 3-32 päeva jooksul nakatumisest.

Ja mida ütles täna infektsionist? Antikehad jäävad ELU LÕPUNI. Need tagajärjed ja tüsistused on ka ELU LÕPUNI. Viimased 2 aastat olen elanud teadmatuses ja kuna vana perearst muudkui korrutas, et söö rahusteid, sest oled stressis ja peas on ikkagi kõik kinni, siis nüüd ma suudan nende asjadega paremini toime tulla, sest tean, et asi pole minu peas. Organismis on valesti midagi ja ma pole psühho eksole. Kahju, et see kõik pidi niikaua aega võtma. Puukborrelioosiga on mul see imelik, et organismi immuunsüsteem on viimased 2 aastat nii tugev olnud, et seda aktiivsed faasi mul pole olnud. Ma oleks nagu otse saanud igG markeri omale ehk läbipõetud faasi :D Selle igG põhjal muidugi pole teada kaua see asi olnud on. Mitmed aastad tagasi tehti niisama puugianalüüse, aga kas seal just seda läbipõetud faasi ka vaadati, selles ma kindel ei ole. Kahjuks meie perearstid on paljud sellise suhtumisega, et miks teha neid igG markereid kui selle vastu enam midagi teha ei saa. No tõesti, aga ma tahaks ju teadlik olla, et midagi sellist on minust üle käinud..

Olen tänulik oma kehale, kes kõik selle on vastu pidanud ja ilma nõelravi ja dieedita oleks ma ilmselt hullumajas, sest vahel ei kannata neid asju ära. Loodus aitab meid rohkemgi kui arstid ja seetõttu olen ma tagasi täiesti eridieedil, kus on NULL suhkurt, pärmi, jahu (ainult rukkileib ilma pärmi ja suhkruta) ja piimatooteid, sest need on kõik minu jaoks bakterite kasvulava. Kõrvale võtan sipelgapuu koort, mis on looduslikult kõige tugevam antibiootikum. Puhastan oma organismi nüüd mitmeid kuid järjest, joon pressitud mahlasid jne. Rakud pidid meil uuenema iga 3 aasta tagant, nii et ma arvan, et on viimane aeg hakata selle organismi suurpuhastusega tööle. Kuna ma olen enne ka periooditi oma toitumist väga rangelt nõelraviarsti soovituste kohaselt teinud, siis tean, et minul see töötab...ainult et püsivust peab olema. See tähendabki seda, et ei ole ühtegi kommi siin, ei mingi ühte saia, sest see rikub kogu asja ära.. Mind over body ma ütlen.

Homme ootab mind ees koormustest, sest need vöötohatised ja borrelioosid lihtsalt on oma jälje jätnud ja koormustest peaks nüüd jälle iga-aasta kohaselt näitama, kas kõik on muidu ka korras. Trenni ma ei jäta kunagi, aga olen viimased aastad õppinud asju pikalt mitte etteplaneerima, vaid teen siis kui saan ja niipalju kui saan :) Ka infektsionist ütles, et tuleb elada nii nagu enne ja otseselt enam midagi teha ei saagi.. Ära ka ei sure eksole :)
Lisan siia ühe lingi ka, kus on kirjutatud ainepuuduste sümptomitest. Vöötohatise põdejalt tundub, et on puudu sellised asjad nagu vitamiinid B12, C, A, B, E, tsink. Ravitakse teda lüsiini ja tsinkoksiidi kreemiga.

Lõppu panen ka pildi, mis täna külmkapist vastu vaatas. Käisin turul head ja paremat toomas, kõik on meie enda kodumaine :) ( välja arvatud eksootika :D) Liha söön ka endiselt ja taimetoitlane ma pole, sest muna ka piilub külmkapist. Aga kuna ma sain omale mahlapressi, siis joon parem värskeid mahlasid siin, sest neist saab tohutult mikroelemente, mida närides ei saa kunagi.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar